Wypełnianie Zmarszczek

naturalny efekt i głębokie nawilżenie

Zabieg

Kwas hialuronowy wypełnia zmarszczki, nawilża skórę i pobudza ją do naturalnej regeneracji, poprawiając jej gęstość, nawilżenie i elastyczność. Dzięki  temu skóra wygląda zdecydowanie lepiej, nawet po całkowitym wchłonięciu preparatu. Ma on również zdolność modulowania stanu zapalnego, usuwania wolnych rodników, opóźniania procesów fotostarzenia.

Korzyści

• redukcja, spłycenie
  • nawilżenie skóry w miejscu zabiegu
  • korekta niedoskonałości
  • przywrócenie symetryczności
  • uniesienie kącików ust
  • uwydatnienie policzków

Znieczulenie

Dzięki proponowanym w naszym gabinecie jest znieczuleniu miejscowym lub przewodowe tzw. dentystyczne udaje się zminimalizować dyskomfort podczas zabiegu i po nim. Do każdego pacjenta podchodzimy indywidualnie, gdyż tolerancja odbierania bólu przez każdego jest inna.

Przygotowanie

Zabieg nie wymaga wcześniejszego przygotowania przez pacjenta. Należy pamiętać aby nie stosować aspiryny i leków przeciwzapalnych na 3 dni przed wykonywanym zabiegiem.

U pacjentek z opryszczką w wywiadzie lekarz stosuje leczenie przeciwwirusowe przed zabiegim.

Zalecenia po

Nie należy dotykać i masowania miejsc iniekcji. Przez około 3 dni należy unikać nadmiernego narażenia na promienie słoneczne oraz ciepło(solarium, ekspozycja na promieniowanie UV, sauna, siłownia).

• ciąża, karmienie piersią
  • występujący stany zapalny, infekcje jak trądzik, opryszczka
  • skłonności do blizn przerostowych – keloidy
  • choroby układu autoimmunologicznego
  • nadwrażliwość na składniki w preparacie
  • uwydatnienie łuku kupidyna

Kwas hialuronowy jest to związek naturalnie występujący we wszystkich organizmach żywych. W skórze człowieka jest odpowiedzialny za utrzymanie jej nawodnienia, sprężystości, elastyczności i młodego wyglądu. Wraz z upływem czasu skóra ulega procesowi naturalnego starzenia się. Czynniki zewnętrzne i wewnętrzne przyczyniają się do zmniejszenia tkanki podskórnej, przebudowy kośćca, utraty jędrności skóry co skutkuje zmarszczkami, zmianą proporcji twarzy, konturu, owalu i utratą objętości.

Tutaj z pomocą przychodzi zabieg z zastosowaniem kwasu hialuronowego. Jest to bardzo skuteczna i popularna metoda likwidowania zmarszczek, odbudowy utraconej objętości i zmian w rysach twarzy. Dzięki szerokiej gamie wypełniaczy z kwasem hialuronowym możemy dobrać preparat indywidualnie dla każdego pacjenta aby uzyskać przez niego pożądany efekt odmłodzenia, niwelowania asymetrii, czy wrodzonych defektów.

Zabieg jest bardzo dobrze tolerowany, dolegliwości bólowe są minimalne,  skóra nakłuwana jest  tylko w kilku punktach, które uprzednio są znieczulone w razie potrzeby. Technika wykonania zabiegu- igłą bądź kaniulą dobierana jest indywidualnie w zależności od obszaru iniekcji czy pożądania określonego  efektu.

Zmiany widoczne są od razu- skóra jest wygładzona, odzyskuje młodzieńczy wyraz i blask.