Wampirzy Lifting (PRP)

od 750 zł

Osocze bogatopłytkowe (PRP- platelet rich plasma) jest to terapia skierowana dla wszystkich ale przede wszystkim dla osób ceniących sobie naturalność zabiegów medycyny estetycznej lub uczulonych na inne preparaty. Jest to metoda absolutnie naturalna i w 100% biokompatybilna z Twoim ciałem dlatego bezpieczna a ryzyko działań niepożądanych jest minimalne. Zabieg ten daje długotrwałe efekty regeneracji, odnowy, rewitalizacji, spowalnia procesy starzenia się skóry, która odzyskuje młodzieńczą
witalność.

Działanie

• odmłodzić, ujędrnić, wzmocnić skórę
  • zahamować wypadanie włosów i pomóc w ich odrastaniu
  • poprawić ukrwienie
  • wygładzić zmarszczki
  • przyspieszyć procesy gojenia
  • zadziałać profilaktycznie

Czy zabieg jest bolesny ?

Zabieg wykonywany jest w znieczuleniu miejscowym, dzięki temu ryzyko bólu jest minimalne

Opis Zabiegu

Metoda ta polega na pobraniu krwi od pacjenta, odwirowaniu jej a następnie podaniu w określony obszar
skóry twarzy czy ciała za pomocą mezoterapii. Wcześniej skóra jest znieczulona miejscowo dlatego
dyskomfort podczas podawania jest minimalny.

Jest to metoda absolutnie naturalna i w 100% biokompatybilna z Twoim ciałem dlatego bezpieczna a ryzyko działań niepożądanych jest minimalne. Zabieg ten daje długotrwałe efekty regeneracji, odnowy, rewitalizacji, spowalnia procesy starzenia się skóry, która odzyskuje młodzieńczą witalność.