Wolumetria Twarzy

od 1200 zł

Zabiegi wolumetryczne z kwasem hialuronowym umożliwiają modelowanie twarzy bez ingerencji skalpela. Wolumetria twarzy pozwala na podniesienie owalu, zwiększenie objętości, przywrócenie gęstości skórze, a nawet korekcję kształtu nosa, ust czy kości policzkowych.

Działanie

Preparaty z delikatnie usieciowanym kwasem hialuronowym dają bardzo naturalne i równomierne rezultaty a powtarzane zabiegi utrzymują promienny i zdrowy wygląd skóry.

Jak przygotować się do zabiegu ?

Zabieg nie wymaga wcześniejszego przygotowania przez pacjenta. Należy pamiętać aby nie stosować aspiryny i leków przeciwzapalnych na 3 dni przed wykonywanym zabiegiem.

U pacjentek z opryszczką w wywiadzie lekarz stosuje leczenie przeciwwirusowe przed zabiegim.

Jakie są zalecenia po zabiegu ?

Nie należy dotykać i masowania miejsc iniekcji. Przez około 3 dni należy unikać nadmiernego narażenia na promienie słoneczne oraz ciepło(solarium, ekspozycja na promieniowanie UV, sauna, siłownia).

• ciąża, karmienie piersią
  • występujący stany zapalny, infekcje jak trądzik, opryszczka
  • skłonności do blizn przerostowych – keloidy
  • choroby układu autoimmunologicznego
  • nadwrażliwość na składniki w preparacie
  • uwydatnienie łuku kupidyna

Jakie są częste powikłania ?

• po zastrzyku mogą wystąpić reakcje zapalne jak obrzęk, zaczerwienienie, rumień
  • krwiaczek w miejscu ukłucia

Kwas hialuronowy jest obok kolagenu jednym z głównych składników skóry. Jego utrata z wiekiem powoduje osłabienie kondycji skóry, utratę jędrności, wysuszenie i zmniejszenie zdolności do odbudowy.