Makijaż pernamentny

Makijaż permanentny jest doskonałym sposobem na trwałą i wszechstronną poprawę urody, ukrycie jej niedostatków i podkreślenie tego, co w twarzy najpiękniejsze. Jest to też idealne rozwiązanie na nieinwazyjne wyregulowanie kształtu i nadanie wyrazistości poszczególnym elementom twarzy, poprawę lub modyfikację koloru ust i optyczną korektę symetrii twarzy.
Poza tym makijaż permanentny to gigantyczna oszczędność czasu podczas codziennej porannej toalety, a także poczucie komfortu i pewności siebie niezależnie od okoliczności.

zapisz się na zabieg, zadzwoń.

Efekty

Efekty  wykonanego makijażu są widoczne już po pierwszej wizycie, jednak dla uzyskania perfekcyjnego rezultatu, zapraszamy zawsze na wizytę uzupełniającą, po około 4 tygodniach.
Każdorazowo dopasowujemy makijaż do naturalnego kolorytu skóry i do typu urody klientki. Preferujemy wykonywanie makijażu charakteryzującego się dyskretną elegancją i naturalnym wyglądem.
Efekty zabiegu  utrzymują się w skórze do 3lat. Na skutek działania czynników środowiskowych, w zależności od właściwości samej skóry (jej typu, kolorytu i kondycji), w wyniku naturalnego procesu złuszczania się naskórka  po kilku latach  zaczynają tracić na intensywności i makijaż blednie. Aby przedłużyć jego żywotność, zalecamy co rok/ dwa lata poddać się zabiegowi odświeżającemu.

Jak to działa ?

Makijaż permanentny wykonuje się cieniutką igłą, łącząc ze sobą punkty, tworzące razem wyrazistą kreskę. Zazwyczaj dotyczy to partii twarzy takich jak oczy – rzęsy, korekta brwi, usta. Taki makijaż wykonany jest przez profesjonalistę – linergistę i wymaga niesamowitej precyzji.

Jak się przygotować do makijażu permanentnego oczu?

Przed zabiegiem powieki powinny być odpowiednio nawilżone i wygładzone. Jeśli jesteś posiadaczką skóry skłonnej do podrażnień i opuchnięć zalecana jest kuracja kapsułkami z arniki. W przypadku, gdy nakładasz hennę na rzęsy, możesz wykonać zabieg makijażu permanentnego dopiero kilka dni po jej zastosowaniu. Koniecznie wyśpij się przez zabiegiem, by skóra była wypoczęta.

Jak się przygotować do makijażu permanentnego brwi?

Makijaż ma na celu nadanie brwiom idealny kształt, ujarzmienie ich i wypełnienie. Aby wykończenie było perfekcyjne, najlepiej miesiąc przed zabiegiem nie depilować brwi. Cera również powinna być nawilżona i gładka, ponieważ pigment lepiej się wchłania a makijaż jest znacznie trwalszy.

Co robić po zabiegu makijażu permanentnego oczu i brwi?

Barwa pigmentu tuż po zabiegu jest ok. 50 % ciemniejsza, jednak do tygodnia po nim zblednie on do koloru wyjściowego. Brwi jak i skóra oczu wymaga w tym czasie odpowiedniej pielęgnacji preparatami zaleconymi przez linergistę. Należy je nawilżać kilka razu w ciągu dnia. W tym czasie nie wolno ich pocierać i szorować. Zabronione jest również korzystanie z mydła, czy innych chemicznych specyfików. W trakcie gojenia nie należy również korzystać z basenu, sauny, zabiegów kosmetycznych, czy spa.

Trzymanie się wszystkich zaleceń pozwoli Ci cieszyć się piękną oprawą oka, bez odbarwień i innych reakcji skórnych. Faza pierwszego tygodnia po wykonanym zabiegu jest niezwykle istotna. Odpowiednia dbałość o makijaż permanentny zapewni trwałość na dłużej.

Przeciwwskazania bezwzględne:

choroby kardiologiczne
choroby nowotworowe
cukrzyca
epilepsja
hemofilia
aktywne choroby skóry, m.in. łuszczyca i pokrzywka, wykwity skórne
choroby okulistyczne (m.in. schorzenia siatkówki i rogówki)
zaburzenia psychiczne
podejrzewana lub stwierdzona alergia na barwniki

Przeciwwskazania względne:

przyjmowanie antydepresantów
przyjmowanie leków przeciwzapalnych i przeciwzakrzepowych
przyjmowanie leków sterydowych
przyjmowanie leków grzybobójczych
terapia antybiotykowa

Przeciwwskazania czasowe:

infekcje wirusowe
infekcje grzybicze
infekcje bakteryjne
choroby dermatologiczne
ciąża i okres karmienia piersią
menstruacja
radio lub chemioterapia
półpasiec
świeże blizny
poparzenia słoneczne
choroby autoimmunologiczne

Makijaż permanentny nazywany jest często makijażem trwałym lub mikropigmentacją, jednak zawsze chodzi o ten sam zabieg. Jego podstawowym celem jest korekta dysproporcji lub innych niedoskonałości oraz przede wszystkim trwałe podkreślenie naturalnej urody.

Ewelina Woźniak
kosmetolog