Lifting rzęs

Lifting i laminacja rzęs

180 zł

Na czym polega zabieg ?

Lifting rzęs gwarantuje efekt podkręcenia nie dość, że lepszy niż ten uzyskany zalotką, to jeszcze dodatkowo zdecydowanie trwalszy. Po wykonaniu zabiegu rzęsy są podkreślone nawet do 8 tygodni. Cały proces polega na zaaplikowaniu na włoski kilku substancji. Na początku rzęsy są zabezpieczane silikonową podkładką z pomocą specjalnego kleju. Drugi krok to nałożenie na nie odżywki stabilizującej, która działa podobnie jak kosmetyki używane przez fryzjerów do robienia trwałej.

Jakie są korzyści zabiegu ?

• wydłużenie rzęs
  • nawilżenie
  • podkręcenie rzęs

Czy zabieg jest bolesny ?

Nie, zabieg jest całkowicie bezbolesny.

Jak długo utrzymuje się efekt ?

Efekt może utrzymywać się od 2 do 3 miesięcy. Zalecane powtórzenie zabiegu co 2 miesiące.

Jak przygotować się do zabiegu ?

Zabieg nie wymaga wcześniejszego przygotowania. Należy pamiętać aby nie stosować preparatów podrażniających w okolicy oka przed zabiegiem. Dobrze jest gdy klient ma zmyty makijaż.

Jakie są zalecenia po zabiegu ?

Nie należy dotykać i masowania rzęs Przez około 2 dni należy unikać nadmiernego narażenia na promienie słoneczne oraz ciepło(solarium, ekspozycja na promieniowanie UV, sauna, siłownia). A także unikać pary, wody do 48 h po zabiegu.

• Choroby alergiczne oczu
    Jęczmień na powiece
    Infekcje oczu tj. zapalenie spojówek, liszaj, opryszczka
    Chemioterapia
    Choroba skóry, uraz skóry, skaleczenia, otarcia, oparzenia i obrzęki w okolicy oka
    Niedawno przeprowadzane operacje w okolicy oczu
    Zapalenie rogówki
    Nadwrażliwość oczu
    Trichotillomania (zaburzenie polegające na kompulsywnej potrzebie wyrywania własnych włosów)
    Każda choroba powodująca drgawki, drżenie lub nieprawidłowe ruchy
    Kobiety w ciąży.
    Szkła kontaktowe nie są przeciwwskazaniem do aplikacji rzęs, ale należy je przed zabiegiem zdjąć.

Naturalny wygląd rzęs nie zawsze zadowala kobiety, którym zależy na intensywnym, wyrazistym spojrzeniu. Rzęsy często są jasne, rzadkie i rosną w linii prostej, zamiast być gęste i zalotnie podkręcone. Nawet tusze do rzęs nie są  stanie zapewnić oczekiwanego efektu. Dla kobiet, którym zależy na naturalnym, acz widocznym efekcie, poleca się nieinwazyjne i zupełnie bezpieczne zabiegi jakimi są lifting i laminacja rzęs.

Ewelina Woźniak
kosmetolog